Saturday, June 13, 2009

Cantiones profanae

Final del concert de la cantata escènica Carmina burana a l'Auditori de Barcelona el 12 de juny del 2009
Ahir vaig anar a l'Auditori de Barcelona a veure el concert participatiu Carmina burana de Carl Orff organitzat per l'obra social de La Caixa. Em va encantar. La meva professora de teoria musical del CEMB cantava com a participant individual (jo em vaig presentar a l'audició però no em van agafar snif snif). De tot el concert em quedo amd la veu de la soprano (molt bona actuació) i les veus dels nens del Cor infantil de l'Orfeo Català!! Excel·lent interpretació!!! Una sana enveja que em motiva a continuar estudiant i practicant.
Ens van regalar un llibret amb el text de les cançons i la seva traducció al català i al castellà. A més incloïa una breu explicació del manuscrit del Benediktbeuern.
I l'any que ve... Requiem de Mozart!!! Lernen, lernen!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kids need to read

Kids need to read
Inspiring Imagination

All you need is Laruku

Fukushima Diary

Tame The Web

ESO Top News

Chandra :: Photo Album

The Social OPAC