Monday, June 15, 2009

QuiEts?

Començament del concert Mou-te pels Quiets
Ahir vaig anar al concert benèfic a l'Auditori "Mou-te pels QuiEts". Entranyable, conmovedor, únic. Cada participació d'un artista era precedida per la lectura d'un fragment del llibre Quiet de Màrius Serra. I durant tota l'estona, en Miguel Gallardo (autor de Maria i jo) dibuixaba el còmic "Super Quiet", amb un començament a lo Superman (allò que el teu planeta es destrueix i els teus pares t'envien en una càpsula cap a un altre lloc de l'univers jejeje) i acaba amb una gran vinyeta... els terrícoles estem boigs. Jo vui aquest còmic!!!Ahhh i el "Màrius nostre" d'Albert Om (si no m'equivoco) va estar genial! La veu de Nina, els Gossos, Tricicle, el cor Gospel Viu, fins i tot nosaltres vem acabar cantant amb els!! El millor: Bruno Oro. La seva cançó al piano era dolça, i estic segura que el seu missatge al final de la lectura del "capítol italià" va arribar a la seva destinataria!!! L'inesperada i agradable sorpresa: la lectura del conte escrit per Carla Serra, la germana del Llullu. Una nit moguda per moure'ns. Una experiència inquieta.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Around the world

Nodami's Photobucket

Gary's Social Media Count