Tuesday, March 9, 2010

Un dia a ...

Palau abacial del monestir de Sant Cugat
Església del monestir de Sant Cugat
... la ciutat de Sant Cugat. Vaig visitar l'església del Monestir de Sant Cugat del S. XII-XIV, edifici principal, on els monjos celebraven 8 oficis diaris d'acord amb la regla de San Benet!La façana de l'església és una mostra d'art gòtic català, molt maca! Al costat hi és el palau abacial del monestir (S. XIV-XVIII) amb estructura dels palaus gòtics civils catalans on vivíen els abats!! I no vaig poder entra-hi al museu perque ja havien tancat! Quina mala sort! Biblioteca pública de Sant Cugat
La biblioteca sí que la vaig poder visitar, hi vaig trobar el llibre Un Port al llarg del temps!! que també es troba a la Biblioteca del Museu Marítim de Barcelona, em va fer gràcia. És molt gran, hi ha un pati inmens! Vaig disfrutar molt de la ciutat.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kids need to read

Kids need to read
Inspiring Imagination

All you need is Laruku

Fukushima Diary

Tame The Web

ESO Top News

Chandra :: Photo Album

The Social OPAC