Monday, July 23, 2012

Call me maybe

La he escuchado en Rac 105... y no me la puedo quitar de la cabeza, es pegadiza, aviso! Divertida y un poco simple, no será una obra maestra de la música pero pasas un buen rato escuchándola, y con el final de clip, se me escapa la sonrisa, es la historia de siempre XDDDD Carly Rae Jepsen ha sabido darle un final grande a esta su pequeña aportación al mundo musical. Me gusta! Hey I just met you, and this is crazy. But here is my number, so call me... maybe! It's hard to look right at you baby, but here is my number, so call me... maybe? Bookmark and Share

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Kids need to read

Kids need to read
Inspiring Imagination

All you need is Laruku

Fukushima Diary

Tame The Web

ESO Top News

Chandra :: Photo Album

The Social OPAC